Tuesday, February 18, 2014

O Zoti im, nëse unë ...!?



O Zoti im, nëse unë ...!?
O Zoti im, nëse unë ty të kam harruar ...
Më mjafton Mëshira Jote !
O Zoti im, nëse të gjithë njerëzit janë sjellë ashpër me mua ..
Më mjafton Butësia Jote !
O Zoti im, nëse të gjithë njerëzit më kanë bërë padrejtesi ..
Më mjafton Drejtësia Jote !
O Zoti im, nëse të gjithë njerëzit me kanë tradhëtuar...
Me mjafton Besnikeria Jote !
O Zoti im, nëse të gjithë njerëzit më kanë harruar...
Më mjafton Përkujtimi Jote !
O Zoti im, nëse të gjithë njerëzit më kanë braktisur...
Më mjafton Prania Jote !
O Zoti im, nëse të gjithë njerëzit më kanë dëmtuar...
Më mjafton Kompenzimi Jotë !
O Zoti im, nëse të gjitha sëmundjet më kanë kapluar...
Më mjafton Shërimi Jotë !
O Zoti im, nëse të gjitha brengat më kanë rënduar...
Më mjafton Lehtësimi Jotë !
O Zoti im, nëse të gjitha rrugët më janë ndaluar...
Më mjafton Udhëzimi Jotë. !
O Zoti im, nëse të gjitha kopshtet më janë shtrenjtuar..
Më Mjafton Xhenneti ...
Më mjafton Xhenneti ...
Na bënë prej banorëve të Xhennetit o Zot. amin
Përshtati: Dr. Abdurezak, Preshevë.

Filled Under:

0 comments:

Post a Comment